Notice: Undefined variable: bongeszo_link in /home/s/sossoforszolgalat.hu/domains/asofor.hu/public_html/fejlec.php on line 6
Az internetes böngészés biztonsága és az oldalunk funkcióinak használata érdekében frissítsd a böngésződet!

Kérdések és válaszok (GyIK, FAQ)

Szeretnénk megosztani azokat a kérdéseket, melyeket ügyfeleink vagy érdeklődők tettek fel nekünk a sofőrszolgálat működésével kapcsolatban. Reményeink szerint a megosztott kérdésekkel sikerül a leendő ügyfeleinknek is hasznos információkkal szolgálni.
A kérdéseket egy csokorba gyűjtöttük a jobb áttekinthetőség érdekében. Az egyes kérdésekre kattintva megjelennek (vagy eltűnnek) az arra adott válaszok.

Mi az a sofőrszolgálat?

A sofőrszolgálat (más néven sofőrsegély, pótsofőr) egy olyan – mindenki számára elérhető – szolgáltatás ahol az ügyfél valamilyen oknál fogva nem tud, vagy nem akar autót vezetni, de a célja eléréséhez vezető úton mégis a saját autója kényelmét szeretné élvezni. Ebben segít a sofőrszolgálat úgy, hogy az ügyfél által megadott címre egy gyakorlott és megbízható sofőrt küld, aki az ügyfelet a saját autójával elviszi az általa kért helyszínre.
A témát egy cikksorozat keretében bővebben is kifejtjük 'Mi az a sofőrszolgálat' címmel.
Az A sofőr - Sofőrszolgálat Budapesten és vidéken egyaránt áll ügyfelei rendelkezésére.

Mi a különbség a sofőrszolgálat és a sofőrsegély között?

A válasz rendkívül egyszerű: Semmi. :-) A köztudatban mindkét elnevezés él, de mindkettő ugyanazt jelenti.

Milyen esetekben érdemes sofőrszolgálatot / sofőrsegélyt hívni?

Minden olyan esetben, amikor az ügyfél nem tudja, vagy nem akarja vezetni az autóját. Ennek számtalan oka lehet.
  • Alkoholfogyasztás után. Ez a legjellemzőbb alkalom a sofőrszolgálat hívására. A felelős alkoholfogyasztás és a közlekedésbiztonság szabályait szem előtt tartva ügyfeleink nem ülnek volán mögé miután alkoholt fogyasztottak. A biztonságos célba érés érdekében inkább sofőrszolgálatot hívnak. Így nem kockáztatják azt, hogy balesetet okoznak és elkerülik a súlyos pénzbüntetés és a jogosítványuk elvesztésének lehetőségét is.
  • Betegség, gyógyszeres vagy orvosi kezelés esetén. Egyes ügyfeleink orvosi kezelések után (fogászati beavatkozás, lézeres szemműtét, gipszelés, stb.), vagy gyógyszerszedés miatt hív sofőrszolgálatot, mert az ideiglenesen megváltozott képességei okán kényelmesebbnek gondolja ezt a megoldást.

Mikor hívhatok sofőrszolgálatot?

A válasz rendkívül egyszerű: Bármikor. Az A sofőr - sofőrszolgálat a nap 24 órájában, az év 365 napján áll rendelkezésedre.

Mennyibe kerül a sofőrszolgálat?

Nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy a sofőrszolgálat / sofőrsegély az árát tekintve egyáltalán nem luxus. Az ügyfeleink saját autójuk kényelmét – vagy ha úgy tetszik luxusát – élvezhetik anélkül, hogy ezért mélyen a zsebükbe kellene nyúlniuk. Nagy általánosságban elmondható, hogy a sofőrszolgálat olcsóbb, mintha az ügyfél az oda-vissza utat taxival tenné meg. Ráadásul, ha a taxi helyett a sofőrszolgálatot választod, akkor a saját autód kényelméről sem kell lemondanod és az általa kínált lehetőségek is a közeledben lesznek. Budapesti és vidéki árainkat megtekintheted az árkalkulátor használatával.

Milyen sofőr ül az autómba?

A sofőrszolgálat alkalmazottai egytől-egyig kipróbált, gyakorlott és nagy szakmai múlttal rendelkező sofőrök. Erről a munkafelvétel során személyesen is meggyőződünk. Sofőrjeink jártasak a nagy értékű autók vezetésében és az automata váltós autók vezetése sem jelent problémát számukra. Az automata váltós autók vezetésére rendszeresen gyakorlatokat tartunk, hogy az ilyen autók vezetése is rutinszerű lehessen. A sofőrök helyismereti képességeit folyamatos városismereti tesztekkel ellenőrizzük és erősítjük.

Több autóval vagyunk egy szórakozóhelyen. Van lehetőség egyszerre több sofőrt rendelni?

Természetesen van lehetőség arra is, hogy egyszerre több autót és utasait vigyünk el, akár több célállomásra. Alapesetben minden rendelésre egy sofőrt küldünk. Ezért ha egyszerre több sofőrre van szükségetek, akkor a félreértések elkerülése érdekében kérjük, hogy a megrendeléskor feltétlenül jelezzétek ezt a diszpécserünknek.

Kérhetek-e ÁFÁ-s számlát a szolgáltatásról?

Természetesen igen. Megköszönjük, ha a számlaigényed már a fuvar megrendelésekor jelzed a sofőrsegély diszpécserének.

Mikor kaphatok kedvezménykártyát?

A sofőrszolgálat első igénybevétele után minden kedves ügyfelünk kedvezménykártyát kap, ami a további fuvarok árából 10% kedvezményre jogosítja fel őket. Ezzel háláljuk meg a visszatérő ügyfeleink bizalmát. A kedvezménykártya budapesti és vidéki fuvaroknál egyaránt felhasználható.

Mit tehetek, ha elégedetlen vagyok a szolgáltatással?

Minden esetben kérjük, küldj visszajelzést, hiszen csak így tudjuk javítani a szolgáltatásunkat. A célunk, hogy professzionális sofőrszolgáltatást nyújtsunk, ehhez azonban szükségünk van az ügyfelek visszajelzéseire is. Erre az alábbi módokat ajánljuk:
  • Telefonos visszajelzés a diszpécsernek. Ez a közvetlen visszajelzés garantáltan félreértés mentes. A diszpécsereink a visszajelzés alapján azonnali intézkedéseket hozhatnak a problémás esetek rendezésére.
  • Írásos visszajelzés az info@asofor.hu címre. Ebben az esetben kérjük, részletesen írd le, hogy mivel voltál elégedetlen. Ígérjük, hogy kivizsgáljuk az esetet és írásos visszajelzést küldünk a helyesbítő tevékenységünkről.
  • Ha szeretnéd, hogy észrevételed anonim módon jusson el hozzánk, akkor erre is megvan a lehetőséged. A sofőrszolgálat honlapján a Kapcsolat menüpontban találsz egy anonim űrlapot, amely használatával privát adataid megosztása nélkül küldhetsz visszajelzést a szolgáltatásunkról.
  • Természetesen a pozitív kritikát is szívesen vesszük.

Hova hívhatok sofőrt?

A válasz itt is egyszerű. Bárhova.
Az A sofőr – sofőrszolgálat fő szolgáltatási területe Budapest és vonzáskörzete (az agglomeráció). De természetesen az ügyfeleink kérésére Budapesten és az agglomeráción kívül is teljesítünk megrendeléseket. Budapesti és vidéki tarifákért nézd meg az árkalkulátorunkat!

Honnan értesülhetek a sofőrszolgálat akcióiról?

Az aktuális akcióinkról több forrásból is értesülhetsz: Válaszd a számodra legszimpatikusabbat!

Hogyan tehetek fel kérdéseket?

Bármelyik elérhetőségünkön tehetsz fel kérdéseket:
  • A sofőrszolgálat email címén. (info@asofor.hu).
  • Diszpécser telefonszámunkon. (+36 30 496 0 496).
  • A honlapunk Kapcsolat menüpontjában található anonim űrlap kitöltésével és elküldésével.
  • A pótsofőröknél. A sofőrszolgálat igénybevétele esetén sofőrjeinknek is feltehetsz kérdéseket. Ebben az esetben kérjük jelezd, ha szeretnéd, hogy a kérdésed a honlapon is megjelenjen!